1. Vymezení základních pojmů, úvod do problematiky sportovního managementu a marketingu
2. Charakter manažerské práce, vrozené a získané vlastnosti sportovního manažera, manažerské funkce a role, základní koncepty manažerské práce v aplikaci na sportovní prostředí
3. Plánování v práci sportovního manažera, typy plánů a cílů, příklady plánování ve sportovních klubech
4. Organizování ve sportu, ziskové a neziskové organizace, typy sportovních organizací v ČR, sportovní klub jako spolek (zapsaný spolek), sportovní klub jako s.r.o. nebo a.s.
5. Vedení lidí, styly vedení, personalistika, motivace a komunikace v činnosti sportovního manažera, kontrolování jako jedna z funkcí sportovního manažera, typy kontrol, kontrolování plánů, kontrola lidského faktoru
6. Marketingový mix ve sportu, sportovní produkt, služba jako sportovní produkt, rozšířený marketingový mix
7. Jednotlivé nástroje marketingové komunikace ve sportovním prostředí
8. Marketingové koncepty ve sportu, sponzoring ve sportu, sportovní reklama
9. Problematika reklamního partnerství, vztahy sponzor x sponzorovaný, kooperace mezi sportovním klubem a ekonomickým subjektem
10. Faktory ovlivňující současný rozvoj sportu
11. Význam sportu pro národní hospodářství, současný ekonomický rozvoj sportu, vliv sportovního prostředí na HDP, na zaměstnanost apod.
12. Možnosti získávání finančních prostředků pro sportovní kluby, podnikatelská činnost ve sportu, výčet možností podnikání ve sportovních klubech
13. Význam osobnosti manažera při jednání se sponzory v nabídce reklamních služeb, při podávání žádostí o dotace z veřejných rozpočtů, z prostředků z EU, při uvádění podnikatelských záměrů a jejich realizaci, projekty, granty
14. Největší problémy současného sportovního prostředí a sportovního managementu v ČR, uvedení možností jak jim předcházet a čelit.
2. Charakter manažerské práce, vrozené a získané vlastnosti sportovního manažera, manažerské funkce a role, základní koncepty manažerské práce v aplikaci na sportovní prostředí
3. Plánování v práci sportovního manažera, typy plánů a cílů, příklady plánování ve sportovních klubech
4. Organizování ve sportu, ziskové a neziskové organizace, typy sportovních organizací v ČR, sportovní klub jako spolek (zapsaný spolek), sportovní klub jako s.r.o. nebo a.s.
5. Vedení lidí, styly vedení, personalistika, motivace a komunikace v činnosti sportovního manažera, kontrolování jako jedna z funkcí sportovního manažera, typy kontrol, kontrolování plánů, kontrola lidského faktoru
6. Marketingový mix ve sportu, sportovní produkt, služba jako sportovní produkt, rozšířený marketingový mix
7. Jednotlivé nástroje marketingové komunikace ve sportovním prostředí
8. Marketingové koncepty ve sportu, sponzoring ve sportu, sportovní reklama
9. Problematika reklamního partnerství, vztahy sponzor x sponzorovaný, kooperace mezi sportovním klubem a ekonomickým subjektem
10. Faktory ovlivňující současný rozvoj sportu
11. Význam sportu pro národní hospodářství, současný ekonomický rozvoj sportu, vliv sportovního prostředí na HDP, na zaměstnanost apod.
12. Možnosti získávání finančních prostředků pro sportovní kluby, podnikatelská činnost ve sportu, výčet možností podnikání ve sportovních klubech
13. Význam osobnosti manažera při jednání se sponzory v nabídce reklamních služeb, při podávání žádostí o dotace z veřejných rozpočtů, z prostředků z EU, při uvádění podnikatelských záměrů a jejich realizaci, projekty, granty
14. Největší problémy současného sportovního prostředí a sportovního managementu v ČR, uvedení možností jak jim předcházet a čelit.