Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Ekonomika a management

Typ studia doktorské
Jazyk výuky čeština
Kód 115-0914/01
Zkratka EAM
Název předmětu česky Ekonomika a management
Název předmětu anglicky Economy and Management
Kreditů 10
Garantující katedra Katedra managementu
Garant předmětu prof. Ing. Petra Horváthová, Ph.D., MBA

Subject syllabus

1. Strategické řízení podniku
2. Řízení rizik podniku
3. Management
4. Řízení lidských zdrojů
5. Trendy v managementu
6. Vnitřní analýza marketingového prostředí
7. Vnější analýza marketingového prostředí
8. Tvorba marketingových programů
9. Finanční management

Literature

DIBB, Sally et al. Marketing Concepts and Strategies. 9th ed. Mason: South-Western Cengage Learning, 2023. ISBN 978-1473778580.
DLUHOŠOVÁ, Dana. Finanční řízení a rozhodování podniku: analýza, investování, oceňování, riziko, flexibilita, interakce. 4. vyd. Jesenice: Ekopress, 2021. ISBN 978-80-87865-71-2.
NORTHOUSE, Peter G. Leadership: theory and practice. 9th ed. Los Angeles: SAGE, 2021. ISBN 978-1-07-184091-7.

Advised literature

HUČKA, Miroslav; ČVANČAROVÁ Zuzana a FRANEK, Jiří. Základy podnikání a podnikatelský proces. Praha: Grada, 2021. ISBN 978-80-271-3041-2.
KINICKI, Angelo et al. Management: A Practical Introduction. 6th ed. New York: McGraw-Hill Education, 2022. ISBN 978-0078029547 .
PALÍŠKOVÁ, Marcela. Personální řízení. Praha: C. H. Beck, 2021. ISBN 978-80-740-0702-6.