BARTUSKOVÁ, Terezie. Nákladové řízení a cenová strategie. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 2012. ISBN 978-80-248-2540-3.
FIBÍROVÁ, J.; ŠOLJAKOVÁ, L.; WAGNER, J. Nákladové účetnictví (Manažerské účetnictví I). 3. vyd. Praha: VŠE, 2004. 374 s. ISBN 80-245-0746-3 .
HANNA, Nessim a Robert H. DODGE. Zásady a postupy tvorby cen. Praha: Management Press, 1997. ISBN 80-85943-34-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.
KRÁL, Bohumil a kol. Manažerské účetnictví. 3. dopl. a aktual. vyd. Praha: Management Press, 2010. ISBN 978-80-7261-217-8.
MACÍK, Karel. Kalkulace a rozpočetnictví I. 3. vyd. Praha: ČVUT, 2008. 213 s. ISBN 978-80-01-03926-7 .
POPESKO, Boris. Moderní metody řízení nákladů. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2974-9.20.
SYNEK, M. Podniková ekonomika. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 1999. 456 s. ISBN 80-7179-228-4.
SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 464 s. ISBN 978-80-247-1992-4.