1. Úvod do marketingového výzkumu. Typy výzkumů (vědecký, sociologický, psychologický).
2. Klasifikace marketingového výzkumu. Typy výzkumu identifikující problém a řešící problém.
3. Informační zdroje. Typy a zdroje informací. Informační databáze. Marketingový informační systém.
4. Marketingový výzkumný problém. Brief. Návrh výzkumné nabídky. Výzkumný problém. Hypotéza.
5. Tvorba výzkumného plánu. Exploratorní výzkum. Deskriptivní výzkum. Kauzální výzkum.
6. Kvantitativní metody výzkumu. Šetření (F2F, CAPI, CATI, CAWI). Pozorování. Omnibus. Panel.
7. Tvorba dotazníku. Typologie otázek. Formulace otázek.
8. Kvalitativní metody výzkumu. Skupinové interview. Mystery shopping. Etnografie. Netnografie.
9. Tvorba scénáře pro skupinové interview a mystery shopping. Tvorba pozorovacího listu.
10. Měření a škály. Likertova škála. Sémantický diferenciál.
11. Tvorba výběrového souboru. Klasifikace výběrových technik. Výběrové techniky na internetu.
12. Příprava a analýza dat I. Editace dat. Kódování dat.
13. Příprava a analýza dat II. Kontingenční tabulky. Statistické testy.
14. Vizualizace a report údajů. Typy tabulek a grafů. Jednotný vizuální styl.
2. Klasifikace marketingového výzkumu. Typy výzkumu identifikující problém a řešící problém.
3. Informační zdroje. Typy a zdroje informací. Informační databáze. Marketingový informační systém.
4. Marketingový výzkumný problém. Brief. Návrh výzkumné nabídky. Výzkumný problém. Hypotéza.
5. Tvorba výzkumného plánu. Exploratorní výzkum. Deskriptivní výzkum. Kauzální výzkum.
6. Kvantitativní metody výzkumu. Šetření (F2F, CAPI, CATI, CAWI). Pozorování. Omnibus. Panel.
7. Tvorba dotazníku. Typologie otázek. Formulace otázek.
8. Kvalitativní metody výzkumu. Skupinové interview. Mystery shopping. Etnografie. Netnografie.
9. Tvorba scénáře pro skupinové interview a mystery shopping. Tvorba pozorovacího listu.
10. Měření a škály. Likertova škála. Sémantický diferenciál.
11. Tvorba výběrového souboru. Klasifikace výběrových technik. Výběrové techniky na internetu.
12. Příprava a analýza dat I. Editace dat. Kódování dat.
13. Příprava a analýza dat II. Kontingenční tabulky. Statistické testy.
14. Vizualizace a report údajů. Typy tabulek a grafů. Jednotný vizuální styl.