Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Ukončeno v akademickém roce 2009/2010

Bakalářský seminář B

Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód 116-0312/01
Zkratka BSB
Název předmětu česky Bakalářský seminář B
Název předmětu anglicky Bachelor Seminar B
Kreditů 3
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.

Osnova předmětu

Vytvářet a rozvíjet schopnost studenta k samostatné vědeckovýzkumné práci za
účelem úspěšného zpracování bakalářské práce a její obhajoby u státní
závěrečné zkoušky. Zaměření bakalářských seminářů je v souladu s obsahovou
náplní odborných předmětů katedry marketingu a obchodu (kat. 116) a zařazení
studenta do bakalářského semináře by mělo být východiskem pro volbu tématu
bakalářské práce.

Povinná literatura

Povinná literatura je individuální podle řešených témat bakalářských prací. Konkrétní tituly odborné literatury jsou uvedeny v Zadání bakalářské práce.
KAPOUNOVÁ, Jana a Pavel KAPOUN. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. 136 s. ISBN 978-80-271-0079-8.
ŠIROKÝ, Jan. Tvoříme a publikujeme odborné texty nejen pro ekonomy a manažery. Brno: Computer Press, 2011. 208 s. ISBN 978-80-251-3510-5.
TAHAL, Radek et al. Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vyd. Praha: Grada, 2022. 296 s. ISBN 978-80-271-3535-6.

Doporučená literatura

KRČÁL, Martin a Zuzana TEPLÍKOVÁ. Naučte (se) citovat. Blansko: Citace.com, 2014. 46 s. ISBN 978-80-260-6074-1.
MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2019. 888 s. ISBN 978-1292265636.
TAUFER, Ivan. Jak psát a obhajovat závěrečnou práci: bakalářskou, diplomovou, rigorózní, disertační, habilitační. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2009. 47 s. ISBN 978-80-7395-157-3 .