Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Bakalářská práce

Anotace

Vypracování praktické části bakalářské práce a její finalizace, příprava na obhajobu bakalářské práce v rámci státní závěrečné zkoušky. Student odevzdá ve stanoveném termínu bakalářskou práci elektronicky do systému IS EDISON.
Podmínky zadání, vypracování a odevzdání diplomové práce stanoví Studijní a zkušební řád pro studium v bakalářských studijních programech VŠB-TUO a Směrnice děkana EkF VŠB-TUO o zásadách pro vypracování závěrečných prací.
Student bude schopen:
- řešit zadaný problém,
- prezentovat (ústně a písemně) zadaný problém,
- obhajovat své vlastní přístupy, závěry.

Povinná literatura

Literatura odpovídající tématu bakalářské práce.
FORET, Miroslav a David MELAS. Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu. Praha: Grada, 2020. 168 s. ISBN: 978-80-271-1723-9.
MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2019. 888 s. ISBN 978-1292265636.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. 3. vyd. Praha: Professional, 2011. 224 s. ISBN 978-80-7431-062-1.

Doporučená literatura

KAPOUNOVÁ, Jana a Pavel KAPOUN. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. 136 s. ISBN 978-80-271-0079-8.
ŠIROKÝ, Jan. Tvoříme a publikujeme odborné texty nejen pro ekonomy a manažery. Brno: Computer Press, 2011. 208 s. ISBN 978-80-251-3510-5.
TAUFER, Ivan. Jak psát a obhajovat závěrečnou práci: bakalářskou, diplomovou, rigorózní, disertační, habilitační. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2009. 47 s. ISBN 978-80-7395-157-3 .


Jazyk výuky čeština, čeština
Kód 116-0313
Zkratka BP
Název předmětu česky Bakalářská práce
Název předmětu anglicky Bachelor Thesis
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.