1. Úvod do teorie spotřebitelského chování. Spotřebitelské aktivity. Spotřebitelské reakce. Deviantní spotřebitelské chování.
2. Segmentace trhu a positioning. Proces segmentace. Většinový klam. Segmentační kritéria. VALS systém. Cílový marketing.
3. Modely spotřebitelského chování. Black-box model. Sekvenční model rozhodovacího procesu. Nákupní situace. Typy a vliv rizik. Situační faktory. Spokojenost zákazníků.
4. Role hodnot a kultury. Lewis model. Kulturní dimenze dle Hoefstedeho. Normy, zvyky, moresy a konvence. Jazyk a symboly.
5. Subkultura a společenské faktory. Sociální skupiny. Primární skupiny. Sekundární skupiny. Referenční skupiny. Rodina. Názorový vůdce. Generační subkultury.
6. Přesvědčování pomocí sociálního vlivu. Princip automatismu. Princip závazku a zásadovosti. Princip reciprocity. Princip vzácnosti. Princip společenského potvrzení. Princip sympatie. Princip autority.
7. Vnímání a pozornost spotřebitele. Smyslové vnímání. Nápadný stimul.
8. Postoje zákazníků. Mínění. Měření postojů. Model očekávané hodnoty. Teorie odůvodněné akce.
9. Současné strategie oslovení zákazníka. Word of mouth. Strategie a techniky WOM. Product placement.
10. Online spotřebitelské chování. Vlastnosti procesu online nakupování. Vztahový marketing. Navigace na stránkách.
11. Reakce zákazníka. Panel domácností. Věrnost zákazníků. Penetrace. Model konverze.
2. Segmentace trhu a positioning. Proces segmentace. Většinový klam. Segmentační kritéria. VALS systém. Cílový marketing.
3. Modely spotřebitelského chování. Black-box model. Sekvenční model rozhodovacího procesu. Nákupní situace. Typy a vliv rizik. Situační faktory. Spokojenost zákazníků.
4. Role hodnot a kultury. Lewis model. Kulturní dimenze dle Hoefstedeho. Normy, zvyky, moresy a konvence. Jazyk a symboly.
5. Subkultura a společenské faktory. Sociální skupiny. Primární skupiny. Sekundární skupiny. Referenční skupiny. Rodina. Názorový vůdce. Generační subkultury.
6. Přesvědčování pomocí sociálního vlivu. Princip automatismu. Princip závazku a zásadovosti. Princip reciprocity. Princip vzácnosti. Princip společenského potvrzení. Princip sympatie. Princip autority.
7. Vnímání a pozornost spotřebitele. Smyslové vnímání. Nápadný stimul.
8. Postoje zákazníků. Mínění. Měření postojů. Model očekávané hodnoty. Teorie odůvodněné akce.
9. Současné strategie oslovení zákazníka. Word of mouth. Strategie a techniky WOM. Product placement.
10. Online spotřebitelské chování. Vlastnosti procesu online nakupování. Vztahový marketing. Navigace na stránkách.
11. Reakce zákazníka. Panel domácností. Věrnost zákazníků. Penetrace. Model konverze.