Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Spotřebitelské chování

Anotace

Obsahem předmětu je definovat vlivy (interní i externí faktory) působící na chování spotřebitele a charakterizovat segmenty spotřebitelů podle různých segmentačních kritérií. Studenti budou rovněž seznámeni s modely spotřebitelského chování s důrazem na model sekvenčního rozhodovacího procesu a model černé skříňky.

Povinná literatura

HOYER, D. W., MacINNIS, D. and R. PIETERS. Consumer Behaviour. 8th ed. Mason: South-Western Cengage Learning, 2023. 544 s. ISBN 978-0357721292 .
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. Praha: C. H. Beck, 2018. 384 s. ISBN 978-80-7400-693-7.
MORAVEC, Tomáš a Jan PASTORČÁK. Spotřebitel a podnikatel na dynamicky se rozvíjejícím trhu. Praha: C. H. Beck, 2019. 368 s. ISBN 978-80-7400-745-3.

Doporučená literatura

BERGH, Joeri van den a Mattias BEHRER. Jak cool značky zůstávají hot: marketing zaměřený na mladou "generaci Y". Přeložila Libuše MOHELSKÁ. Brno: BizBooks, 2012. 248 s. ISBN 978-80-265-0002-5.
REIDL, Andreas. Senior - zákazník budoucnosti: marketing orientovaný na generaci 50+. Přeložila Renáta RYKROVÁ, Alice VAŇOURKOVÁ. Brno: BizBooks, 2012. 256 s. ISBN 978-80-265-0018-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka et al. Chování zákazníka. Praha: Grada, 2012. 360 s. ISBN 978-80-247-3528-3.


Jazyk výuky čeština, čeština, čeština, čeština
Kód 116-0320
Zkratka SCH
Název předmětu česky Spotřebitelské chování
Název předmětu anglicky Consumer Behaviour
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.