Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Ukončeno v akademickém roce 2009/2010

Speciální seminář

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky čeština
Kód 116-0321/01
Zkratka SPS
Název předmětu česky Speciální seminář
Název předmětu anglicky Special Seminar
Kreditů 1
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Fiktivní Uživatel

Osnova předmětu

1.Research problem
2.Finding the information
3.Dealing with information
4.Doing a literary review
5.Types of research
6.Concepts and theory

Povinná literatura

ŠIROKÝ, Jan. Psaní a prezentace odborných textů. Praha: Leges, 2019. 200 s. ISBN 978-80-7502-340-7.
WALLIMAN, N. Your Research Project. 2nd edition. London: Sage Publication, 2005. 450 s. ISBN 1-4129-0132-4.
Směrnice č. EkF_SME_07_004 děkana EkF VŠB-TU Ostrava o zásadách pro vypracování závěrečných prací [online]. Dostupné z: https://dokumenty.vsb.cz/

Doporučená literatura

KAPOUNOVÁ, Jana a Pavel KAPOUN. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. 136 s. ISBN 978-80-271-0079-8.
KRČÁL, Martin a Zuzana TEPLÍKOVÁ. Naučte (se) citovat. Blansko: Citace.com, 2014. 46 s. ISBN 978-80-260-6074-1.
TAHAL, Radek et al. Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vyd. Praha: Grada, 2022. 296 s. ISBN 978-80-271-3535-6.