Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Řízení prodeje

Anotace

Nosnou linií obsahového zaměření předmětu je prodej v marketingovém pojetí a orientace na osobní prodej. Struktura přednášek respektuje metodu postupného vývoje. Východiskem jsou specifické terminologické základy, osvětlení etického paradigmatu v souvislosti s prodejem a vybrané teorie prodávání. Nosnými pasážemi přednášek jsou jednak model prodejního jednání a jednak dynamický model řízení osobního prodeje, který zahrnuje všechny fáze řízení prodeje. Cvičení mají interaktivní charakter a soustřeďují se na aplikační postupy, na praktická řešení prodejních problémů.

Povinná literatura

DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky:procesy, pracovníci, technologie. Praha. Grada Publishing. 2002. 161s. ISBN 80-247-0401-3.
FUTRELL, Ch. Fundamentals of Selling. 6th. ed. IRWIN 2000. 600 s. ISBN 0-07--111588-9.
JOBBER, D. - LANCASTER, G. Selling and Sales Management. 4th ed. Pitman Publishing 1997. 427 p. ISBN 0-273-62592-6 .
JOBBER, D. a LANCASTER, G. Management prodeje. Přel. V. Jungmann. Praha. Computer Press, 2001. 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
KOTLER, Ph. Marketing Management. 10. rozšířené vyd. Přel. V. Dolanský a S. Jurnečka. Praha: GRADA Publishing., 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.

Doporučená literatura

ČERNÝ, V. Prodejní techniky. Brno: Computer Press 2003. 470 s. ISBN 80-251-0032-4.
KOCH, R. Pravidlo 80/20. Přel. J. Novotná. Praha: MANAGEMENT PRESS 1999. 233 s. ISBN 80-7261-008-2.
TELLIS, G. Reklama a podpora prodeje. Přel. L. Janečková, D. Janečka, a M. Třaskalík. Praha: GRADA Publishing, 2000. 593 s. ISBN80-7169-997-7.


Jazyk výuky čeština
Kód 116-0322
Zkratka RP
Název předmětu česky Řízení prodeje
Název předmětu anglicky Sales Management
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Milada Marhounová, Ph.D.