Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Ukončeno v akademickém roce 2018/2019

Public Relations

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky čeština
Kód 116-0333/01
Zkratka PR
Název předmětu česky Public Relations
Název předmětu anglicky Public Relations
Kreditů 4
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Jana Hodulová, Ph.D.

Osnova předmětu

1. Vývoj PR a jeho postavení v komunikačním mixu.
2. Cílové skupiny PR.
3. Aktivity PR.
4. Media relations.
5. Publicita a způsoby jejího dosažení.
6. Corporate Identity.
7. Tisková zpráva, její náležitosti a pravidla tvorby.
8. Tisková konference, plánování a organizace.
9. Public Relations online.
10. Krizová komunikace.
11. PR agentury.
12. Event marketing.

Povinná literatura

SCHOBER, Patrik. Od public relations k leadershipu. Budoucnost efektivní komunikace. Praha: Premium Media Group, 2023. ISBN 978-80-908023-0-8 .
SMOLOVÁ, Helena. Public relations. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2017. 115 s. ISBN 978-80-87839-83-6 .
TOMANDL, Jan et al. Krizová komunikace. Principy - zkušenosti - postupy. Brno: Masarykova univerzita, 2020. 221 s. ISBN 978-80-210-9636-3.

Doporučená literatura

KELLEHER, Tom. Public Relations. 2nd ed. Oxford: University Press, 2020. 464 p. ISBN 978-0-190-92509-3 .
NOVOTNÁ, Eliška a Martin MUSIL. O PR – uvedení do public relations. Praha: Oeconomica, 2016. 117 s. ISBN 978-80-245-2193-0 .
VORÁČEK, Vladimír. Mediální komunikace a public relations ve veřejné správě. Praha: Institut pro veřejnou správu, 2018. 147 s. ISBN 978-80-86976-48-8 .