Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Public Relations

Anotace

Předmět řeší problematiku Public Relations jako významného nástroje marketingové komunikace. Studenti poznají podstatu fungování tohoto prvku marketingové komunikace a budou schopni analyzovat jednotlivé nástroje PR a prakticky s nimi pracovat.

Povinná literatura

SCHOBER, Patrik. Od public relations k leadershipu. Budoucnost efektivní komunikace. Praha: Premium Media Group, 2023. ISBN 978-80-908023-0-8 .
SMOLOVÁ, Helena. Public relations. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2017. 115 s. ISBN 978-80-87839-83-6 .
TOMANDL, Jan et al. Krizová komunikace. Principy - zkušenosti - postupy. Brno: Masarykova univerzita, 2020. 221 s. ISBN 978-80-210-9636-3.

Doporučená literatura

KELLEHER, Tom. Public Relations. 2nd ed. Oxford: University Press, 2020. 464 p. ISBN 978-0-190-92509-3 .
NOVOTNÁ, Eliška a Martin MUSIL. O PR – uvedení do public relations. Praha: Oeconomica, 2016. 117 s. ISBN 978-80-245-2193-0 .
VORÁČEK, Vladimír. Mediální komunikace a public relations ve veřejné správě. Praha: Institut pro veřejnou správu, 2018. 147 s. ISBN 978-80-86976-48-8 .


Jazyk výuky čeština, čeština
Kód 116-0333
Zkratka PR
Název předmětu česky Public Relations
Název předmětu anglicky Public Relations
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Tereza Prešnajderová, Ph.D.