Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Public Relations

Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód 116-0333/02
Zkratka PR
Název předmětu česky Public Relations
Název předmětu anglicky Public Relations
Kreditů 5
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Tereza Prešnajderová, Ph.D.

Osnova předmětu

1. Vývoj PR a jeho podstata.
2. Řízení PR.
3. Corporate Identity.
4. Media Relations I. (řízení vtahu s médii, tiskový mluvčí)
5. Media Relations II. (tisková zpráva, tisková konference)
6. Interní PR.
7. Corporate publishing.
8. Krizová komunikace.
9. Sponzorství.
10. Corporate Social Responsibility.
11. Event marketing.
12. Práce PR agentur.
13. PR online.
14. Hodnocení účinnosti PR.

Povinná literatura

SCHOBER, Patrik. Od public relations k leadershipu. Budoucnost efektivní komunikace. Praha: Premium Media Group, 2023. ISBN 978-80-908023-0-8 .
SMOLOVÁ, Helena. Public relations. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2017. 115 s. ISBN 978-80-87839-83-6 .
TOMANDL, Jan et al. Krizová komunikace. Principy - zkušenosti - postupy. Brno: Masarykova univerzita, 2020. 221 s. ISBN 978-80-210-9636-3.

Doporučená literatura

KELLEHER, Tom. Public Relations. 2nd ed. Oxford: University Press, 2020. 464 p. ISBN 978-0-190-92509-3 .
NOVOTNÁ, Eliška a Martin MUSIL. O PR – uvedení do public relations. Praha: Oeconomica, 2016. 117 s. ISBN 978-80-245-2193-0 .
VORÁČEK, Vladimír. Mediální komunikace a public relations ve veřejné správě. Praha: Institut pro veřejnou správu, 2018. 147 s. ISBN 978-80-86976-48-8 .