Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Marketing

Anotace

Předmět poskytuje systematický, komplexní a aktuální pohled na jednotlivé oblasti marketingu. Cílem předmětu je představit studentům marketingovou filosofii, seznámit je se základními pojmy, zásadami a koncepty marketingu a přiblížit obsah jednotlivých složek marketingu. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni aplikovat své poznatky na základní praktické problémy a využít získané znalosti v dalších navazujících předmětech.

Povinná literatura

ARMSTRONG, Gary and Gary T. ARMSTRONG. Marketing: An Introduction. 14th ed. Harlow: Pearson, 2019. 680 p. ISBN 9781292294865  .
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of Marketing. 18th ed. Harlow: Pearson, 2020. 731 p. ISBN 9781292341132 .
KOTLER, Philip, Kevin L. KELLER and Alexander CHERNEV. Marketing Management. 16th ed. Harlow: Pearson, 2021. 608 p. ISBN 978-0135887158 .

Doporučená literatura

KERIN, Roger and Steven HARTLEY. Marketing. 15th ed. New York: McGrow Hill Education, 2020. 752 p. ISBN13: 9781260260366 .
PERREAULT, William, Joseph CANNON and E. Jerome McCARTHY. Essentials of Marketing. 16th ed. New York: McGrow Hill Education, 2018. 768 p. ISBN 9781260405323 .
SHARP, Byron. Marketing: Theory, Evidence, Practice. 2nd ed. South Melbourne: Oxford University Press, 2017. 834 p. ISBN 978-0-1955-9029-6 .


Jazyk výuky angličtina, angličtina, angličtina, angličtina
Kód 116-0500
Zkratka POM
Název předmětu česky Marketing
Název předmětu anglicky Marketing
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D.