Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Marketingový výzkum

Typ studia bakalářské
Jazyk výuky angličtina
Kód 116-0502/04
Zkratka MRE
Název předmětu česky Marketingový výzkum
Název předmětu anglicky Marketing Research
Kreditů 5
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.

Osnova předmětu

1. Úvod do marketingového výzkumu
2. Informační zdroje
3. Marketingový výzkumný problém
4. Výzkumný přístup
5. Tvorba výzkumného plánu
6. Metody výzkumu
7. Tvorba dotazníku
8. Pozorování
9. Měření postojů
10. Tvorba výběrového souboru
11. Příprava a analýza dat
12. Kvalitativní výzkum
13. Vizualizace a report údajů
14. Etický rámec marketingového výzkumu

Povinná literatura

BROWN, T. J., SUTER, T. A. and G. A. CHURCHILL. Basic Marketing Research. 9th ed. Mason: Cengage Learning, 2018. 352 p. ISBN 978-1-337-10029-8 .
BURNS, A. C., VEECK, A. and R. F. BUSH. Marketing Research. 8th ed. London: Pearson, 2017. ISBN 9780134167404 .
MALHOTRA, N. K., D. F. BIRKS and P. WILLS. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. London: Pearson, 2019. 896 p. ISBN 978-0134734842 .

Doporučená literatura

BABIN, Barry J. and William G. ZIKMUND. Exploring Marketing Research. 11th ed. Mason: Cengage Learning, 2016. 656 s. ISBN 978-1-305-26352-9 .
BABIN, Barry J. and William G. ZIKMUND. Essentials of Marketing Research. 6th ed. Mason: Cengage Learning, 2016. 512 s. ISBN 978-1-305-26347-5 .
HAIR, Joseph. F. and Mary CELSI. Essentials of Marketing Research. 4th ed. London: McGraw Hill, 2017. ISBN 9780078112119 .