Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Marketingový výzkum

Anotace

Tento modul se zabývá základními prvky a koncepty marketingového výzkumu. Cílem je naučit studenty popsat proces marketingového výzkumu a identifikovat adekvátní metody. Studenti by měli být rovněž schopni navrhnout vhodné nástroje pro shromažďování dat a specifikovat způsob analýzy výzkumných dat.

Povinná literatura

BROWN, T. J., SUTER, T. A. and G. A. CHURCHILL. Basic Marketing Research. 9th ed. Mason: Cengage Learning, 2018. 352 p. ISBN 978-1-337-10029-8 .
BURNS, A. C., VEECK, A. and R. F. BUSH. Marketing Research. 8th ed. London: Pearson, 2017. ISBN 9780134167404 .
MALHOTRA, N. K., D. F. BIRKS and P. WILLS. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. London: Pearson, 2019. 896 p. ISBN 978-0134734842 .

Doporučená literatura

BABIN, Barry J. and William G. ZIKMUND. Exploring Marketing Research. 11th ed. Mason: Cengage Learning, 2016. 656 s. ISBN 978-1-305-26352-9 .
BABIN, Barry J. and William G. ZIKMUND. Essentials of Marketing Research. 6th ed. Mason: Cengage Learning, 2016. 512 s. ISBN 978-1-305-26347-5 .
HAIR, Joseph. F. and Mary CELSI. Essentials of Marketing Research. 4th ed. London: McGraw Hill, 2017. ISBN 9780078112119 .


Jazyk výuky angličtina, angličtina, angličtina, angličtina
Kód 116-0502
Zkratka MRE
Název předmětu česky Marketingový výzkum
Název předmětu anglicky Marketing Research
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.