1. Obsah marketingového řízení. Marketér a jeho role. Typy marketingových pozicí.
2. Vnitřní analýza. Frekvenční a zakázkový marketing. ABC analýza. Portfolio analýzy.
3. Analýza ziskovosti a marketingové produktivity. Tvorba marketingového rozpočtu. Model D. C. Little.
4. Analýza trhu. Analýza primární a selektivní poptávky. Segmentace a identifikace potenciálních cílových trhů.
5. Měření trhu. Absolutní a relativní tržní indikátory. Index kupní síly. Analýza PRIZM.
6. Analýza zákazníka. Model černé skříňky. Sekvenční model. Matice konverze. Adopční křivka.
7. Analýza konkurence. Identifikace konkurenční výhody. Porterova analýza. Zdroje konkurenční výhody.
8. Analýza maloobchodu. Kvantitativní a kvalitativní analýza maloobchodu. Indikátory distribuce.
9. Cíle a strategie společnosti. Marketingové cíle a strategie. Ofenzivní a defenzivní strategie.
10. Výrobkové programy. Elementy výrobku. Typy nových výrobků. Rozhodnutí o značce. Rozhodnutí o balení.
11. Reklamní cíle a programy. Cíle a programy podpory prodeje. Rozpočet pro podporu prodeje.
12. Cenové programy. Cenové cíle. Tržní, nákladová a konkurenční tvorba cen. Oceňování nových výrobků.
13. Prodejní a distribuční programy. Struktura a organizace distribučního kanálu.
14. Kontrola marketingového plánu. Výkonové míry. Identifikace typů odchylek v marketingovém plánu.
2. Vnitřní analýza. Frekvenční a zakázkový marketing. ABC analýza. Portfolio analýzy.
3. Analýza ziskovosti a marketingové produktivity. Tvorba marketingového rozpočtu. Model D. C. Little.
4. Analýza trhu. Analýza primární a selektivní poptávky. Segmentace a identifikace potenciálních cílových trhů.
5. Měření trhu. Absolutní a relativní tržní indikátory. Index kupní síly. Analýza PRIZM.
6. Analýza zákazníka. Model černé skříňky. Sekvenční model. Matice konverze. Adopční křivka.
7. Analýza konkurence. Identifikace konkurenční výhody. Porterova analýza. Zdroje konkurenční výhody.
8. Analýza maloobchodu. Kvantitativní a kvalitativní analýza maloobchodu. Indikátory distribuce.
9. Cíle a strategie společnosti. Marketingové cíle a strategie. Ofenzivní a defenzivní strategie.
10. Výrobkové programy. Elementy výrobku. Typy nových výrobků. Rozhodnutí o značce. Rozhodnutí o balení.
11. Reklamní cíle a programy. Cíle a programy podpory prodeje. Rozpočet pro podporu prodeje.
12. Cenové programy. Cenové cíle. Tržní, nákladová a konkurenční tvorba cen. Oceňování nových výrobků.
13. Prodejní a distribuční programy. Struktura a organizace distribučního kanálu.
14. Kontrola marketingového plánu. Výkonové míry. Identifikace typů odchylek v marketingovém plánu.