Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Marketingové řízení

Anotace

Cílem předmětu je vysvětlit studentům způsob tvorby situační analýzy a zorientovat je v typologii marketingových strategií. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni kalkulovat indikátory vnitřní a vnější analýzy, analyzovat ziskovost a marketingovou produktivitu a navrhnout programy marketingového mixu.

Povinná literatura

DIBB, Sally et al. Marketing Concepts and Strategies. 9th ed. Mason: South-Western Cengage Learning, 2023. ISBN 978-1473778580.
KOTLER, Philip, KELLER Kevin Lane a CERNEV, Alexander. Marketing Management. 16th ed. London: Pearson, 2022. ISBN 978-0137344161 .
MARSHALL, Greg and Mark JOHNSTON. Marketing Management. 4th ed. New York: McGraw Hill, 2023. ISBN 978-1260381917 .

Doporučená literatura

FERELL, O. C., HARTLINE, Michael a HOCHSTEIN, Bryan. Marketing Strategy. 8th ed. Mason: South-Western Cengage Learning, 2022. ISBN 978-0357516300 .
HOLLENSEN, Svend. Marketing Management. A Relationship Approach. 4th ed. Harlow: Prentice Hall, 2019. 728 p. ISBN 978-1292291444 .
IACOBUCCI, Dawn. Marketing Management. 6th ed. Mason: South-Western Cengage Learning, 2022. 336. pp. ISBN 978-0357635087 .


Jazyk výuky angličtina
Kód 116-0508
Zkratka MME
Název předmětu česky Marketingové řízení
Název předmětu anglicky Marketing Management
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.