Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

State Exam Seminar

Anotace

Výzkumný proces. Zdroje dat. Sekundární a primární výzkum. Metody sběru dat. Šetření, pozorování a kvalitativní výzkumné metody. Analýza dat. Tvorba grafů. Prezentace výsledků.

Povinná literatura

BURNS, Alvin C and Ronald F. BUSH. Marketing Research. 7th ed. New York: Prentice Hall, 2014. 496 pp. ISBN 9780133074673.
MALHOTRA Naresh K. Marketing Research: An Applied Orientation. 6th ed. New York: Prentice Hall, 2010. 936 pp. ISBN 9780136085430 .

Doporučená literatura

WALLIMAN, Nicholas. Your Research Project. 2nd edition. London: Sage Publication, 2005. 450 s. ISBN 1-4129-0132-4.
HAIR,J. F. et al. Multivariate Data Analysis, 7th ed. New York: Prentice Hall, 2010. 816 pp. ISBN 9780138132637 .


Jazyk výuky čeština
Kód 116-0529
Zkratka SES
Název předmětu česky State Exam Seminar
Název předmětu anglicky State Exam Seminar
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.