Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Odborná praxe

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky angličtina
Kód 116-0540/01
Zkratka PP
Název předmětu česky Odborná praxe
Název předmětu anglicky Professional Practice
Kreditů 3
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Bc. Lenka Švajdová, Ph.D.

Osnova předmětu

Příklady témat řešených v minulých letech:
- zpracování dat z průzkumu trhů,
- příprava marketingové kampaně;
- organizace eventů;
- tvorba obsahu a správa sociálních sítí;
- správa klientské databáze;
- tvorba databáze klientů.

Povinná literatura

DE PELSMACKER, P., GEUENS, M. and J. VAN DEN BERGH. Marketing Communications: A European Perspective. 7th ed. New Jersey: Pearson Education, 2021. ISBN 978-1292327891.
KINGSNORTH, Simon. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. 3rd ed. London: Kogan page, 2022. 416 p. ISBN 978-1398605978 .
KOTLER, Philip et al. Marketing Management. 4th European ed. Harlow: Pearson, 2019. 840 p. ISBN 9781292248448 .

Doporučená literatura

HOOLEY, Graham. et al. Marketing Strategy and Competitive Positioning. 7th ed. London: Pearson Education, 2020. 616 p. ISBN 978-1292276540 .
CHAFFEY, Dave. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. 7th ed. New York: Pearson Education, 2019. 545 p. ISBN 978-1-292-24157-9.
MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research: An Applied Orientation. 7th ed. Harlow: Pearson, 2019. 888 p. ISBN 978-1292265636.