Vychází ze skutečnosti, že současný obchod jako předmět činnosti nabývá
nebývalého významu a zároveň představuje jistým způsobem specifický soubor
činností, jejichž zvláštnostem je třeba přizpůsobit věcný a procesní obsah
fungování obchodní firmy, vč. jejího řízení a managerského rozhodování. Je
zaměřen na rozšíření poznatků využitelných pro praxi obchodního managementu s
důrazem na ekonomické výsledky řízení firmy malé a střední velikosti. Při
výuce
budou využity propočty a případové studie z praxe obchodních firem.
nebývalého významu a zároveň představuje jistým způsobem specifický soubor
činností, jejichž zvláštnostem je třeba přizpůsobit věcný a procesní obsah
fungování obchodní firmy, vč. jejího řízení a managerského rozhodování. Je
zaměřen na rozšíření poznatků využitelných pro praxi obchodního managementu s
důrazem na ekonomické výsledky řízení firmy malé a střední velikosti. Při
výuce
budou využity propočty a případové studie z praxe obchodních firem.