1. Vnitřní analýza. Analýza ABC. Portfolio analýzy. Frekvenční a zakázkový marketing.
2. Analýza ziskovosti a marketingové produktivity. Analýza krycího příspěvku. Model A. D. Little.
3. Analýza a měření trhu. Segmentace trhu. Shluková analýza. Metody výpočtu absolutního a relativního potenciálu trhu. Index kupní síly. Geodemografická analýza PRIZM.
4. Analýza konkurence. Porterova analýza konkurenčních sil. Poziční mapy. Zdroje konkurenční výhody.
5. Analýza zákazníka. Model černé skříňky. Sekvenční model. Model konverze. Měření spokojenosti zákazníků. Metoda satisfakčních pyramid. Metoda vnímaných diferencí.
6. Analýza maloobchodu. Kvantitativní analýza maloobchodu. Měření intenzity distribuce. Kvalitativní analýza maloobchodu. Shopscore audit.
7. Marketingové strategie, jejich kvalifikace a vhodnost použití. Útočné a obranné strategie.
8. Marketingový audit.
9. Marketingové modely. Křivka životnosti výrobku. Adopční křivka. Cenové modely. Komunikační modely.
2. Analýza ziskovosti a marketingové produktivity. Analýza krycího příspěvku. Model A. D. Little.
3. Analýza a měření trhu. Segmentace trhu. Shluková analýza. Metody výpočtu absolutního a relativního potenciálu trhu. Index kupní síly. Geodemografická analýza PRIZM.
4. Analýza konkurence. Porterova analýza konkurenčních sil. Poziční mapy. Zdroje konkurenční výhody.
5. Analýza zákazníka. Model černé skříňky. Sekvenční model. Model konverze. Měření spokojenosti zákazníků. Metoda satisfakčních pyramid. Metoda vnímaných diferencí.
6. Analýza maloobchodu. Kvantitativní analýza maloobchodu. Měření intenzity distribuce. Kvalitativní analýza maloobchodu. Shopscore audit.
7. Marketingové strategie, jejich kvalifikace a vhodnost použití. Útočné a obranné strategie.
8. Marketingový audit.
9. Marketingové modely. Křivka životnosti výrobku. Adopční křivka. Cenové modely. Komunikační modely.