Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Strategic Marketing Management

Anotace

Předmět je zaměřen na pochopení problematiky strategického marketingového řízení a tvorbu strategických přístupů. Po absolvování předmětu by měli být studenti schopni aplikovat vhodné teoretické koncepty a analytické modely při tvorbě publikačních výstupů.

Povinná literatura

ALLAN, Dibb. Marketingový plán na jednu stránku. Praha: Grada, 2020. 224 s. ISBN 978-80-271-2591-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MARSHALL, Greg a Mark JOHNSTON. Marketing Management. 4th ed. New York: McGraw Hill, 2023. 480 s. ISBN 978-1260381917 .

Doporučená literatura

DIBB, Sally et al. Marketing Concepts and Strategies. 9th ed. Mason: South-Western Cengage Learning, 2023. 918 s. ISBN 978-1473778580.
JADERNÁ, Eva a Hana VOLFOVÁ. Moderní retail marketing. Praha: Grada, 2020. 240 s. ISBN 978-80-271-1384-2.
MACHKOVÁ, Hana a Martin MACHEK. Mezinárodní marketing. Praha: Grada, 2021. 208 s.ISBN 978-80-271-3006-1.


Jazyk výuky angličtina, angličtina
Kód 116-9549
Zkratka SMM
Název předmětu česky Strategic Marketing Management
Název předmětu anglicky Strategic Marketing Management
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.