Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Ekonomika a management

Cíle předmětu

Oborový předmět Ekonomika a management je profilovým a průřezovým předmětem doktorského studijního programu Ekonomika a management. Zkouška z tohoto předmětu je znalostně orientována s důrazem na zpracování budoucí doktorské disertační práce. Cílem předmětu je získat a prokázat znalosti z vybraných oblastí a dále zpracovat a obhájit projekt, který se týká dílčích částí budoucí doktorské disertační práce. Náplň předmětu je rozdělena na tyto tematické oblasti:
- Ekonomika hospodářského subjektu
- Management
- Marketing
- Finanční management

Povinná literatura

GRANT, Robert M. Contemporary strategy analysis: text and cases. 9th ed. Chichester: Wiley, 2016. 776 s. ISBN 9781119120841.
JACOBS, Roger a Richard Chase. Operations and Supply Chain Management. 3rd ed. London: McGraw-Hill/Irwin, 2012. 518 s. ISBN 978-0073525235.
TIDD, Joseph a John BESSANT. Managing Innovation. Integrating Technological, Market and Organizational Change. Chichester: Wiley, 2014. 680 s. ISBN 978-1-118-36063-7.

Doporučená literatura

CAEORA, R. P., GRAHAM J. L. a M. C. Gilly. International Marketing. 15th ed. New York: Mc Craw Hill/Irwin, 2011. ISBN 978-0-07-352994-3 
KURATKO, Donald F. Introduction to Entrepreneurship. Mason: South Western Cengage Learning, 2014. 604 s. ISBN 978-1-285-05215-1.
OAKLAND, John S. Total quality management and operational excellence. 4th ed. London: Routledge, 2014. 530 s. ISBN 978-0-415-63550-9 .


Jazyk výuky angličtina
Kód 118-9514
Zkratka EAMAJ
Název předmětu česky Ekonomika a management
Název předmětu anglicky Economy and Management
Garantující katedra Katedra regionální a environmentální ekonomiky
Garant předmětu prof. Ing. Jan Sucháček, Ph.D.