1.Seznámení s jedním ze základních nástrojů současné marketingové komunikace a nezbytnou součástí stávajícího mediálního prostředí.
2. Vývoj mediálního výzkumu a plánování od roku 1837 (kdy je tento obor poprvé definován), přes jeho expanzivní vývoj v období 50. až 60. let minulého století až po současné trendy.
3. Přínos jednotlivých výzkumných projektů a jejich metodologie pro rozvoj mediálního plánování.
4. Moderní techniky a technologie výzkumu konzumace médií (peoplemetry, oční kamery apod.) a využití jejich výstupů pro správné zacílení komunikačního poselství k relevantním cílovým skupinám.
2. Vývoj mediálního výzkumu a plánování od roku 1837 (kdy je tento obor poprvé definován), přes jeho expanzivní vývoj v období 50. až 60. let minulého století až po současné trendy.
3. Přínos jednotlivých výzkumných projektů a jejich metodologie pro rozvoj mediálního plánování.
4. Moderní techniky a technologie výzkumu konzumace médií (peoplemetry, oční kamery apod.) a využití jejich výstupů pro správné zacílení komunikačního poselství k relevantním cílovým skupinám.