Skip to main content
Skip header

Media planning and research

Summary

Předmět Mediální plánování a výzkum je koncipován jako seznámení s jedním ze základních nástrojů současné marketingové komunikace a nezbytnou součástí stávajícího mediálního prostředí. Kurz seznamuje posluchače s vývojem mediálního výzkumu a plánování od roku 1837 (kdy je tento obor poprvé definován), přes jeho expanzivní vývoj v období 50. až 60. let minulého století až po současné trendy. Důraz je kladen především na přínos jednotlivých výzkumných projektů a jejich metodologie pro rozvoj mediálního plánování. Pozornost je zaměřená především na moderní techniky a technologie výzkumu konzumace médií (peoplemetry, oční kamery apod.) a využití jejich výstupů pro správné zacílení komunikačního poselství k relevantním cílovým skupinám.

Literature

BARON, R., SISSORS, J. Advertising Media Planning. NY: McGrawHill, 2010.

Advised literature

KELLEY, L. D., JUGENHEIMER, D. W. Advertising Media Planning, M.E.Sharpe, 2008.


Language of instruction čeština
Code 121-0346
Abbreviation MEPV
Course title Media planning and research
Coordinating department Department of Economics Journalism
Course coordinator Mgr. Daniel Köppl