1. Pojetí poradenství pro podnikatele a managery jako profese
2. Typologie poradenství
3. Poradenství v podnikání – kultura a etika
4. Základní techniky práce poradce – komunikace a přístupy ke klientovi
5. Verbální komunikace s klientem
6. Neverbální komunikace s klientem
7. Základní otázky organizace práce poradce
8. Výklad ke zvládnutí pěti základních fází poradenského procesu – část 1
9. Výklad ke zvládnutí pěti základních fází poradenského procesu – část 2
10. Specifika ve vybraných segmentech podnikání a řízení podniku
11. Základy řízení a ekonomika poradenské firmy – část 1 (poradenství jako
obchodní a procesní činnost)
12. Řízení a ekonomika poradenské firmy – část 2 (poradenské projekty,
stanovení honorářů)
13. Mezinárodní souvislosti a kulturní faktory poradenství v podnikání
14. Profesní růst poradce v podnikání
15. Soudobé poznatky z poradenské praxe
2. Typologie poradenství
3. Poradenství v podnikání – kultura a etika
4. Základní techniky práce poradce – komunikace a přístupy ke klientovi
5. Verbální komunikace s klientem
6. Neverbální komunikace s klientem
7. Základní otázky organizace práce poradce
8. Výklad ke zvládnutí pěti základních fází poradenského procesu – část 1
9. Výklad ke zvládnutí pěti základních fází poradenského procesu – část 2
10. Specifika ve vybraných segmentech podnikání a řízení podniku
11. Základy řízení a ekonomika poradenské firmy – část 1 (poradenství jako
obchodní a procesní činnost)
12. Řízení a ekonomika poradenské firmy – část 2 (poradenské projekty,
stanovení honorářů)
13. Mezinárodní souvislosti a kulturní faktory poradenství v podnikání
14. Profesní růst poradce v podnikání
15. Soudobé poznatky z poradenské praxe