Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Ukončeno v akademickém roce 2005/2006

Manažerská simulační hra

Typ studia -
Jazyk výuky čeština
Kód 152-0346/02
Zkratka MSH
Název předmětu česky Manažerská simulační hra
Název předmětu anglicky Managerial Simulation Game
Garantující katedra Katedra podnikové ekonomiky a práva
Garant předmětu Fiktivní Uživatel

Cíle předmětu

1. Vědět jak prostřednictvím interaktivní podnikatelské simulace řešit nastíněné problémy z oblasti řízení podniku.
2. Rozumět strategii hry v jednotlivých simulacích JA TITAN, VENSIM.
3. Určit odpovídající výši ceny, výroby, výdajů na marketing, kapitálových investic a výdajů na výzkum a vývoj tak, aby bylo dosaženo firemní rovnováhy.
4. Hodnotit dopady realizovaných rozhodnutí managementem studentských firem.
5. Procvičit dovednost práce a rozhodování v rámci týmu.

Povinná literatura

ADÁMEK, Pavel a Lucie MEIXNEROVÁ. Business modelování: jak na business modely v digitálním prostředí. Praha: Grada Publishing, 2022. 267 s. ISBN 978-80-271-3356-7.
PEREGRIN, Jaroslav. Člověk v zrcadle teorie her: jak nám matematika a filozofie pomáhají zjišťovat, co jsme zač. Praha: Dokořán, 2021. 117 s. ISBN 978-80-7675-012-8 .
TADELIS, Steve. Game theory: an introduction. Princeton: Princeton University Press, c2018. 396 p. ISBN 978-0-691-12908-2.

Doporučená literatura

BINMORE, K. G. Teorie her: --a jak může změnit váš život. Přeložil Ondrej MAJER. Praha: Dokořán, 2018. Aliter, sv. 59. 230 s. ISBN 978-80-7363-549-7.
MÜHLFEIT, Jan a Pavel PUMPRLA. Budování úspěšných týmů. Praha: Management Press, 2022. 191 s. ISBN 978-80-7261-597-1.
POSTLER, Milan a Vladimír BÁRTA. Retail marketing: (přepracované vydání). Praha: Press21, 2020. 150 s. ISBN 978-80-907529-1-7.