Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Manažerská simulační hra

Anotace

Předmět je postaven na týmové práci, přičemž každý tým představuje management firmy. Úkolem studentů je na základě realizovaných rozhodnutí dosáhnout firemní rovnováhy v simulacích a předstihnout konkurenci ve výši zisku, prodeje a velikosti podílu na trhu. Teoretický východiska prezentovaných odborných témat jsou konfrontována s praktickými zkušenostmi manažerů ve vybraných podnicích prostřednictvím videorozhovorů.

Povinná literatura

ADÁMEK, Pavel a Lucie MEIXNEROVÁ. Business modelování: jak na business modely v digitálním prostředí. Praha: Grada Publishing, 2022. 267 s. ISBN 978-80-271-3356-7.
PEREGRIN, Jaroslav. Člověk v zrcadle teorie her: jak nám matematika a filozofie pomáhají zjišťovat, co jsme zač. Praha: Dokořán, 2021. 117 s. ISBN 978-80-7675-012-8 .
TADELIS, Steve. Game theory: an introduction. Princeton: Princeton University Press, c2018. 396 p. ISBN 978-0-691-12908-2.

Doporučená literatura

BINMORE, K. G. Teorie her: --a jak může změnit váš život. Přeložil Ondrej MAJER. Praha: Dokořán, 2018. Aliter, sv. 59. 230 s. ISBN 978-80-7363-549-7.
MÜHLFEIT, Jan a Pavel PUMPRLA. Budování úspěšných týmů. Praha: Management Press, 2022. 191 s. ISBN 978-80-7261-597-1.
POSTLER, Milan a Vladimír BÁRTA. Retail marketing: (přepracované vydání). Praha: Press21, 2020. 150 s. ISBN 978-80-907529-1-7.


Jazyk výuky čeština, čeština, čeština, čeština, čeština, čeština
Kód 152-0346
Zkratka MSH
Název předmětu česky Manažerská simulační hra
Název předmětu anglicky Managerial Simulation Game
Garantující katedra Katedra podnikové ekonomiky a práva
Garant předmětu Ing. Josef Kašík, Ph.D.