1.Pojetí jakosti.
2.Principy měření a hodnocení jakosti.
3.Systémový přístup a procesní orientace managementu jakosti.
4.Ekonomické aspekty jakosti.
5.Právní rámec problematiky zabezpečování jakosti.
6.Vliv globalizace a integračních tendencí na systémy managementu jakosti.
7.Systémy jakosti podle přístupu ISO řady 9000 a 14 000.
8.Systémy managementu jakosti a potřeba integrity systému řízení organizace.
9.Zvláštnosti systémů managementu jakosti v různých typech organizací.
10.Systémy jakosti podle přístupu TQM.
11.Projektování, auditování a rozvoj systémů managementu jakosti.
12.Modely úspěšnosti organizace a jejich aplikace při tvorbě strategických záměrů.
13.Informační podpora v systémech managementu jakosti.
2.Principy měření a hodnocení jakosti.
3.Systémový přístup a procesní orientace managementu jakosti.
4.Ekonomické aspekty jakosti.
5.Právní rámec problematiky zabezpečování jakosti.
6.Vliv globalizace a integračních tendencí na systémy managementu jakosti.
7.Systémy jakosti podle přístupu ISO řady 9000 a 14 000.
8.Systémy managementu jakosti a potřeba integrity systému řízení organizace.
9.Zvláštnosti systémů managementu jakosti v různých typech organizací.
10.Systémy jakosti podle přístupu TQM.
11.Projektování, auditování a rozvoj systémů managementu jakosti.
12.Modely úspěšnosti organizace a jejich aplikace při tvorbě strategických záměrů.
13.Informační podpora v systémech managementu jakosti.