Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Softwarová podpora marketingu

Anotace

Předmět vybavuje studenty znalostmi programových aplikací vhodných pro
zpracování informačních zdrojů v marketingu. Podpora marketingu v prostředí Internetu (SEM, SEO).

Povinná literatura

Příručky vybraných programových prostředků
KUBIČEK, M. Velký průvodce SEO. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 320s. ISBN: 978-80-251-2195-5
SMIČKA, R. Optimalizace pro vyhledácvače - SEO. Dubany: Jaroslava Smičková, 2004. 120s. ISBN 80-239-2961-5

Doporučená literatura

GRAPPONE, J., COUZIN, G. SEO - Search Engine Optimalization. přel. Skřivánek, Balaštíková. Zoner, 2007 328s. ISBN 978-80-86815-85-5


Jazyk výuky čeština, čeština
Kód 155-0330
Zkratka SPM
Název předmětu česky Softwarová podpora marketingu
Název předmětu anglicky Software Support of Marketing
Garantující katedra Katedra aplikované informatiky
Garant předmětu Ing. Petr Rozehnal, Ph.D.