Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Marketing

Anotace

Marketing v tržní ekonomice. Vývoj marketingu jako podnikatelské filosofie.
Marketingové prostředí. Kupní chování zákazníků. Výzkum trhu. Marketingový mix.
Výrobek a výrobková politika. Cena a cenová politika. Distribuční cesty.
Komunikační mix.

Povinná literatura

TOMEK, J.:Marketing podniku, ALEKO, 1991
KITA, J.:Marketing odvětví, ES-EU Bratislava, 1992
VLČEK, R. a kol.:Management marketingu, inovací a kvality, VŠE Praha, 1992
KOTRBOVÁ, H.:Mezinárodní marketing, VŠE Praha, 1992

Doporučená literatura

K tomuto předmětu nebyla specifikována doporučená literatura.


Jazyk výuky čeština, čeština
Kód 345-0062
Zkratka Mk
Název předmětu česky Marketing
Název předmětu anglicky Marketing
Garantující katedra Katedra mechanické technologie
Garant předmětu Fiktivní Uživatel