Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Ukončeno v akademickém roce 2009/2010

Marketing

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky čeština
Kód 345-0524/02
Zkratka Mk
Název předmětu česky Marketing
Název předmětu anglicky Marketing
Kreditů 2
Garantující katedra Katedra mechanické technologie
Garant předmětu Ing. Libor Nečas, Ph.D.

Osnova předmětu

Konzultace:
1. Pojem marketingu, jeho vznik, vývoj a význam pro podnik
2. Marketingový management
3. Marketingová strategie
4. Nástroje marketingu
5. “
6. Public Relations
7. “
8. Marketing průmyslového podniku - inovační proces - transfor. technologií
9. “
10. Marketing v obchodě, službách a cestovním ruchu, agromarketing
11. “
12. Marketing neziskových organizací
13. Regionální marketing
14. Mezinárodní marketing
15. “

Semináře:

1.-3. Zpracování marketingové strategické situační analýzy - případová studie

Povinná literatura

[1] KOTLER, P. - Marketing management, Viktoria Puzblishing, Praha, 1992.
[2] TOMEK, J. A KOL. - H. Marketingová strategie podniku, 1992
[3] STEHLÍK , E. – Kapitoly ze základů marketingu. Management
[4] SVOBODOVÁ, H A KOL. –Marketingový výzkum, VŠB TU, Ostrava 1994

Doporučená literatura

[1] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, xxiv, 499 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-115-4
[2] KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-802-4705-132