Konzultace:
1. Pojem marketingu, jeho vznik, vývoj a význam pro podnik
2. Marketingový management
3. Marketingová strategie
4. Nástroje marketingu
5. “
6. Public Relations
7. “
8. Marketing průmyslového podniku - inovační proces - transfor. technologií
9. “
10. Marketing v obchodě, službách a cestovním ruchu, agromarketing
11. “
12. Marketing neziskových organizací
13. Regionální marketing
14. Mezinárodní marketing
15. “
Semináře:
1.-3. Zpracování marketingové strategické situační analýzy - případová studie
1. Pojem marketingu, jeho vznik, vývoj a význam pro podnik
2. Marketingový management
3. Marketingová strategie
4. Nástroje marketingu
5. “
6. Public Relations
7. “
8. Marketing průmyslového podniku - inovační proces - transfor. technologií
9. “
10. Marketing v obchodě, službách a cestovním ruchu, agromarketing
11. “
12. Marketing neziskových organizací
13. Regionální marketing
14. Mezinárodní marketing
15. “
Semináře:
1.-3. Zpracování marketingové strategické situační analýzy - případová studie