Skip to main content
Skip header

Marketing

Summary

Marketing v podmínkách průmyslové výroby – Tvorba a rozvoj marketingového
systému podniku – Segmentace jako základ cíleného marketingu - Marketingová
strategie - Marketingový mix /jeho popis a význam/ -Výrobek a výrobková
politika - Cena a cenová politika – Distribuce a distribuční cesty –
Komunikace
a komunikační mix

Literature

[1] KOTLER, P. - Principles of marketing, Harlow: Pearson Education, 2014, 716 s.

Advised literature

[1] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, xxiv, 499 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-115-4
[2] KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-802-4705-132 


Language of instruction čeština, čeština, čeština, čeština, angličtina
Code 345-0524
Abbreviation Mk
Course title Marketing
Coordinating department Department of Mechanical Technology
Course coordinator Ing. Libor Nečas, Ph.D.