1. Principy OOP, zapouzdření, přetížené funkce
2. Konstruktory a destruktory, inicializace objektů hodnotou
3. Dědičnost, volání konstruktorů předka, přepisování metod v potomcích.
4. Polymorfizmus, virtuální funkce.
5. Zpracování chybových stavů, mechanizmus výjimek.
6. Operátory, numerické operátory a jejich přetěžování.
7. Operátory nenumerické operátory a jejich přetěžování.
8. Dynamická alokace paměti a problematika operátoru = a copy konstruktoru.
9. Kompilace, linkování vícesouborových projektů. Tvorba a použití DLL knihoven.
10. Tvorba, registrace a použití COM komponent pomocí ATL knihovny.
11. Tvorba COM komponent v režimu inprocess a outofprocess serverů, použití Automation rozhraní.
12. Tvorba registrace a použití ActiveX komponent pomocí ATL knihovny.
13. Integrace vytovřených ActiveX komponent do programů třetích stran (IE, Intouch).
2. Konstruktory a destruktory, inicializace objektů hodnotou
3. Dědičnost, volání konstruktorů předka, přepisování metod v potomcích.
4. Polymorfizmus, virtuální funkce.
5. Zpracování chybových stavů, mechanizmus výjimek.
6. Operátory, numerické operátory a jejich přetěžování.
7. Operátory nenumerické operátory a jejich přetěžování.
8. Dynamická alokace paměti a problematika operátoru = a copy konstruktoru.
9. Kompilace, linkování vícesouborových projektů. Tvorba a použití DLL knihoven.
10. Tvorba, registrace a použití COM komponent pomocí ATL knihovny.
11. Tvorba COM komponent v režimu inprocess a outofprocess serverů, použití Automation rozhraní.
12. Tvorba registrace a použití ActiveX komponent pomocí ATL knihovny.
13. Integrace vytovřených ActiveX komponent do programů třetích stran (IE, Intouch).