PŘEDNÁŠKY
1. Úvod do virtuální a rozšířené reality (VR, AR) – základní pojmy a historie
2. Hardware pro virtuální realitu – headsety
3. Hardware pro rozšířenou realitu – mobilní zařízení, brýle
4. Software pro virtuální realitu – srovnání nástrojů na tvorbu
5. Software pro rozšířenou realitu – srovnání nástrojů na tvorbu
6. Analýza, návrh a proces tvorby aplikace
7. Návrhové myšlení, etika a doporučené postupy při tvorbě aplikace
8. Scénář, prototypování, testování aplikace
9. Tvorba VR a AR aplikace s využitím 360° kamery
10. 3D modelování VR a AR aplikace
11. Distribuce a marketing VR a AR aplikací
12. Výzvy pro virtuální realitu – vykreslení reality, zdravotní dopady
13. Virtuální realita jako nástroj pro trénink
14. Použití virtuální a rozšířené reality v logistice
CVIČENÍ
1. Praktické seznámení se s aplikacemi rozšířené reality
2. Praktické seznámení se s aplikacemi virtuální reality
3. Tvorba aplikace rozšířené reality – rozdělení do týmů, návrh aplikace
4. Tvorba aplikace rozšířené reality – výběr nástroje pro tvorbu
5. Tvorba aplikace rozšířené reality – zpracování aplikace 1. část
6. Tvorba aplikace rozšířené reality – zpracování aplikace 2. část
7. Tvorba aplikace rozšířené reality – dokončení a testování aplikace
8. Představení a hodnocení výsledků týmových projektů
9. Tvorba aplikace virtuální reality – rozdělení do týmů, návrh aplikace
10. Tvorba aplikace virtuální reality – výběr nástroje pro tvorbu
11. Tvorba aplikace virtuální reality – zpracování aplikace 1. část
12. Tvorba aplikace virtuální reality – zpracování aplikace 2. část
13. Tvorba aplikace virtuální reality – dokončení a testování aplikace
14. Představení a hodnocení výsledků týmových projektů
1. Úvod do virtuální a rozšířené reality (VR, AR) – základní pojmy a historie
2. Hardware pro virtuální realitu – headsety
3. Hardware pro rozšířenou realitu – mobilní zařízení, brýle
4. Software pro virtuální realitu – srovnání nástrojů na tvorbu
5. Software pro rozšířenou realitu – srovnání nástrojů na tvorbu
6. Analýza, návrh a proces tvorby aplikace
7. Návrhové myšlení, etika a doporučené postupy při tvorbě aplikace
8. Scénář, prototypování, testování aplikace
9. Tvorba VR a AR aplikace s využitím 360° kamery
10. 3D modelování VR a AR aplikace
11. Distribuce a marketing VR a AR aplikací
12. Výzvy pro virtuální realitu – vykreslení reality, zdravotní dopady
13. Virtuální realita jako nástroj pro trénink
14. Použití virtuální a rozšířené reality v logistice
CVIČENÍ
1. Praktické seznámení se s aplikacemi rozšířené reality
2. Praktické seznámení se s aplikacemi virtuální reality
3. Tvorba aplikace rozšířené reality – rozdělení do týmů, návrh aplikace
4. Tvorba aplikace rozšířené reality – výběr nástroje pro tvorbu
5. Tvorba aplikace rozšířené reality – zpracování aplikace 1. část
6. Tvorba aplikace rozšířené reality – zpracování aplikace 2. část
7. Tvorba aplikace rozšířené reality – dokončení a testování aplikace
8. Představení a hodnocení výsledků týmových projektů
9. Tvorba aplikace virtuální reality – rozdělení do týmů, návrh aplikace
10. Tvorba aplikace virtuální reality – výběr nástroje pro tvorbu
11. Tvorba aplikace virtuální reality – zpracování aplikace 1. část
12. Tvorba aplikace virtuální reality – zpracování aplikace 2. část
13. Tvorba aplikace virtuální reality – dokončení a testování aplikace
14. Představení a hodnocení výsledků týmových projektů