1. Turismus jako světový fenomén, postavení a význam turismu ve světové ekonomice
2. Hlavní světové trhy mezinárodního turismu, význam mezinárodních organizací pro mezinárodní turismus
3. Předpokládané trendy a aktuální problémy mezinárodního turismu
4. Nové trendy gastronomického cestovního ruchu
5. Nové trendy zdravotního (léčebného) cestovního ruchu (Medical tourism)
6. Nové trendy dobrodružného a temného cestovního ruchu
7. Nové trendy event turismu a dobrovolnického cestovního ruchu
8. Nové trendy svatebního cestovního ruchu
9. Nové trendy filmového turismu
10. Nové trendy vesmírného cestovního ruchu
11. Nové trendy cestovního ruchu seniorů a osob se zdravotním postižením
12. Nové trendy cestovního ruchu zaměřeného na segment LOHAS a na sexuální menšiny – LGBT tourism
13. Nové trendy cestovního ruchu „košer“ (Kosher tourism) a „halal“ (Halal tourism)
2. Hlavní světové trhy mezinárodního turismu, význam mezinárodních organizací pro mezinárodní turismus
3. Předpokládané trendy a aktuální problémy mezinárodního turismu
4. Nové trendy gastronomického cestovního ruchu
5. Nové trendy zdravotního (léčebného) cestovního ruchu (Medical tourism)
6. Nové trendy dobrodružného a temného cestovního ruchu
7. Nové trendy event turismu a dobrovolnického cestovního ruchu
8. Nové trendy svatebního cestovního ruchu
9. Nové trendy filmového turismu
10. Nové trendy vesmírného cestovního ruchu
11. Nové trendy cestovního ruchu seniorů a osob se zdravotním postižením
12. Nové trendy cestovního ruchu zaměřeného na segment LOHAS a na sexuální menšiny – LGBT tourism
13. Nové trendy cestovního ruchu „košer“ (Kosher tourism) a „halal“ (Halal tourism)