1. Marketing: historický vývoj, základní pojmy, systém marketingu
2. Trh: poptávka a nabídka, tržní rovnováha, elasticita a její význam v marketingu
3. Marketingové informace: marketingový informační systém, marketingový výzkum
4. Stadia životnosti výrobku, marketingový mix
5. Segmentace trhu
6. Produkt: klasifikace výrobků, trh spotřebního zboží, kupní chování spotřebitelů, průmyslový trh, kupní chování organizací, charakteristiky průmyslového trhu, charakteristika poptávky na průmyslovém trhu, služby
7. Distribuce: způsoby distribuce spotřebního a průmyslového zboží, distribuce v MO a VO
8. Cena produktu: proces stanovení konkrétní ceny, stanovení ceny vycházející výlučně z nákladů, stanovení ceny ovlivňované poptávkou, stanovení ceny ovlivňované konkurencí, faktory ovlivňující tvorbu ceny, řízení cen, přizpůsobivost cen
9. Propagační program firmy: reklama, Rada pro reklamu, Kodex reklamy, osobní prodej, podpora prodeje
10. Stanovení tržního potenciálu, předvídání v marketingu
11. Organizace marketingových činností
12. Strategický marketing
2. Trh: poptávka a nabídka, tržní rovnováha, elasticita a její význam v marketingu
3. Marketingové informace: marketingový informační systém, marketingový výzkum
4. Stadia životnosti výrobku, marketingový mix
5. Segmentace trhu
6. Produkt: klasifikace výrobků, trh spotřebního zboží, kupní chování spotřebitelů, průmyslový trh, kupní chování organizací, charakteristiky průmyslového trhu, charakteristika poptávky na průmyslovém trhu, služby
7. Distribuce: způsoby distribuce spotřebního a průmyslového zboží, distribuce v MO a VO
8. Cena produktu: proces stanovení konkrétní ceny, stanovení ceny vycházející výlučně z nákladů, stanovení ceny ovlivňované poptávkou, stanovení ceny ovlivňované konkurencí, faktory ovlivňující tvorbu ceny, řízení cen, přizpůsobivost cen
9. Propagační program firmy: reklama, Rada pro reklamu, Kodex reklamy, osobní prodej, podpora prodeje
10. Stanovení tržního potenciálu, předvídání v marketingu
11. Organizace marketingových činností
12. Strategický marketing