1. Marketing: historický vývoj, základní pojmy, systém marketingu
2. Trh: poptávka a nabídka, tržní rovnováha, elasticita a její význam v marketingu
3. Marketingové informace: marketingový informační systém
4. Marketingový výzkum
5. Stadia životnosti výrobku, marketingový mix
6. Segmentace trhu
7. Produkt: klasifikace výrobků, trh spotřebního zboží, kupní chování spotřebitelů
8. Průmyslový trh, kupní chování organizací, charakteristiky průmyslového trhu, charakteristika poptávky na průmyslovém trhu, služby
9. Distribuce: způsoby distribuce spotřebního a průmyslového zboží, distribuce v MO a VO
10. Cena produktu: proces stanovení konkrétní ceny, stanovení ceny vycházející výlučně z nákladů, stanovení ceny ovlivňované poptávkou, stanovení ceny ovlivňované konkurencí, faktory ovlivňující tvorbu ceny, řízení cen, přizpůsobivost cen
11. Propagační program firmy: reklama, Rada pro reklamu, Kodex reklamy, osobní prodej, podpora prodeje
12. Stanovení tržního potenciálu, předvídání v marketingu
13. Organizace marketingových činností
14. Strategický marketing
2. Trh: poptávka a nabídka, tržní rovnováha, elasticita a její význam v marketingu
3. Marketingové informace: marketingový informační systém
4. Marketingový výzkum
5. Stadia životnosti výrobku, marketingový mix
6. Segmentace trhu
7. Produkt: klasifikace výrobků, trh spotřebního zboží, kupní chování spotřebitelů
8. Průmyslový trh, kupní chování organizací, charakteristiky průmyslového trhu, charakteristika poptávky na průmyslovém trhu, služby
9. Distribuce: způsoby distribuce spotřebního a průmyslového zboží, distribuce v MO a VO
10. Cena produktu: proces stanovení konkrétní ceny, stanovení ceny vycházející výlučně z nákladů, stanovení ceny ovlivňované poptávkou, stanovení ceny ovlivňované konkurencí, faktory ovlivňující tvorbu ceny, řízení cen, přizpůsobivost cen
11. Propagační program firmy: reklama, Rada pro reklamu, Kodex reklamy, osobní prodej, podpora prodeje
12. Stanovení tržního potenciálu, předvídání v marketingu
13. Organizace marketingových činností
14. Strategický marketing