11. Model trhu s byty: různé způsoby alokace.
2. Chování spotřebitele: rozpočtové omezení, spotřebitelské preference, indiferenční křivky, užitek, výběr spotřebitele.
3. Poptávka spotřebitele: normální a podřadné statky, změny příjmu, důchodově spotřební křivka, Engelova křivka; změna ceny, cenově spotřební křivka, poptávková křivka.
4. Cenová elasticita poptávky.
5. Chování firmy: omezení firmy, výrobní faktory, výnosy z rozsahu, nákladové křivky.
6. Nabídka firmy: konkurenční prostředí, nabídka v konkurenčním prostředí.
7. Monopol: maximalizace zisku, přirozený monopol, příčiny vzniku monopolu, monopolní chování, cenové diskriminace, monopolistická konkurence.
8. Marketing: jeho historický vývoj, základní pojmy, podstata marketingu, systém marketingu.
9. Marketingové informace: marketingový informační systém, marketingový výzkum.
10. Stadia životnosti výrobku, marketingový mix, segmentace trhu, produkt: klasifikace výrobků, trh spotřebního zboží, kupní chování spotřebitelů, průmyslový trh, kupní chování organizací, služby
11. Distribuce: způsoby distribuce spotřebního a průmyslového zboží.
12. Cena, stanovení ceny.
13. Propagační program firmy a jeho hlavní prvky: reklama, osobní prodej, podpora prodeje.
14. Stanovení tržního potenciálu, předvídání v marketingu.
15. Trh uhlí.
2. Chování spotřebitele: rozpočtové omezení, spotřebitelské preference, indiferenční křivky, užitek, výběr spotřebitele.
3. Poptávka spotřebitele: normální a podřadné statky, změny příjmu, důchodově spotřební křivka, Engelova křivka; změna ceny, cenově spotřební křivka, poptávková křivka.
4. Cenová elasticita poptávky.
5. Chování firmy: omezení firmy, výrobní faktory, výnosy z rozsahu, nákladové křivky.
6. Nabídka firmy: konkurenční prostředí, nabídka v konkurenčním prostředí.
7. Monopol: maximalizace zisku, přirozený monopol, příčiny vzniku monopolu, monopolní chování, cenové diskriminace, monopolistická konkurence.
8. Marketing: jeho historický vývoj, základní pojmy, podstata marketingu, systém marketingu.
9. Marketingové informace: marketingový informační systém, marketingový výzkum.
10. Stadia životnosti výrobku, marketingový mix, segmentace trhu, produkt: klasifikace výrobků, trh spotřebního zboží, kupní chování spotřebitelů, průmyslový trh, kupní chování organizací, služby
11. Distribuce: způsoby distribuce spotřebního a průmyslového zboží.
12. Cena, stanovení ceny.
13. Propagační program firmy a jeho hlavní prvky: reklama, osobní prodej, podpora prodeje.
14. Stanovení tržního potenciálu, předvídání v marketingu.
15. Trh uhlí.