Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Terminated in academic year 2023/2024

Průmyslový marketing

Typ studia doktorské
Jazyk výuky čeština
Kód 634-0948/01
Zkratka PM
Název předmětu česky Průmyslový marketing
Název předmětu anglicky Industrial Marketing
Kreditů 10
Garantující katedra Katedra ekonomiky a managementu v průmyslu
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D.

Subject syllabus

1. Pokročilé principy, funkce a úlohy marketingu v průmyslovém podniku
2. Specifika marketingu na B2B a B2C trhu
3. Zdroje informací a výzkum na B2B trhu
4. Nákupní rozhodování v průmyslovém podniku
5. Segmentace zákazníků na průmyslových trzích
6. Řízení průmyslových produktů
7. Tvorba a řízení cen průmyslových produktů
8. Distribuce a logistika v průmyslovém podniku
9. Využívání online marketingových nástrojů na B2B trzích
10. Moderní trendy budoucího vývoje průmyslového marketingu

Literature

LOŠŤÁKOVÁ, H. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0419-2.
KOZEL R. aj. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
FOTR, J. aj. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3985-4.
ZIMMERMAN, A. S. and J. BLYTHE. Business to business marketing management: a global perspective. London: Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-53703-2.

Doporučená literatura

KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
DONELLY, H. J. and P. J. PETER. Marketing Management. Knowledge and Skills. 10th edition. London: McGraw Hill, 2010. ISBN 978-007-125983-5.