Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Průmyslový marketing

Summary

Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí o marketingu realizovaném v průmyslových podnicích. Studenti se seznámí s pokročilými principy, funkcemi a úkoly marketingu v průmyslových podnicích a budou umět aplikovat moderní nástroje marketingu a používat je v manažerské praxi. Předmět se věnuje převážně specifickým rysům B2B marketingu.

Literature

LOŠŤÁKOVÁ, H. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0419-2.
KOZEL R. aj. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
FOTR, J. aj. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3985-4.
ZIMMERMAN, A. S. and J. BLYTHE. Business to business marketing management: a global perspective. London: Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-53703-2.

Advised literature

KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
DONELLY, H. J. and P. J. PETER. Marketing Management. Knowledge and Skills. 10th edition. London: McGraw Hill, 2010. ISBN 978-007-125983-5.


Jazyk výuky čeština, angličtina
Kód 634-0948
Zkratka PM
Název předmětu česky Průmyslový marketing
Název předmětu anglicky Industrial Marketing
Garantující katedra Katedra ekonomiky a managementu v průmyslu
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D.