1.Základní principy managementu jakosti.
2.Koncepce systémů managementu jakosti.
3.Struktura a analýza požadavků norem souboru ISO 9000. Charakteristika a požadavky odvětvových standardů.
4. Zásady a přístupy Total Quality Management. Aplikace Modelu Excelence EFQM.
5. Procesní přístup v managementu jakosti.
6. Procesy managementu jakosti ve vrcholovém vedení organizací.
7. Procesy managementu jakosti v předvýrobních etapách.
8. Procesy managamentu jakosti v rámci realizace produktů.
9. Procesy managementu jakosti nákupu partnerství s dodavateli.
10. Procesy managementu jakosti v povýrobních etapách.
11. Ekonomické aspekty managementu jakosti náklady vztahující se k jakosti. 12. Benchmarking.
13. Audity, funkce a postupy.
14. Měření spokojenosti a loajality zákazníků. Analýza hodnoty pro zákazníka. 15. Měření výkonnosti procesů a systémů.
16. Sebehodnocení – přístupy.
17. Neustálé zlepšování systémů managementu jakosti.
18. Integrace manažerských systémů.
19. Balanced Scorecard a jeho využití v managementu jakosti.
2.Koncepce systémů managementu jakosti.
3.Struktura a analýza požadavků norem souboru ISO 9000. Charakteristika a požadavky odvětvových standardů.
4. Zásady a přístupy Total Quality Management. Aplikace Modelu Excelence EFQM.
5. Procesní přístup v managementu jakosti.
6. Procesy managementu jakosti ve vrcholovém vedení organizací.
7. Procesy managementu jakosti v předvýrobních etapách.
8. Procesy managamentu jakosti v rámci realizace produktů.
9. Procesy managementu jakosti nákupu partnerství s dodavateli.
10. Procesy managementu jakosti v povýrobních etapách.
11. Ekonomické aspekty managementu jakosti náklady vztahující se k jakosti. 12. Benchmarking.
13. Audity, funkce a postupy.
14. Měření spokojenosti a loajality zákazníků. Analýza hodnoty pro zákazníka. 15. Měření výkonnosti procesů a systémů.
16. Sebehodnocení – přístupy.
17. Neustálé zlepšování systémů managementu jakosti.
18. Integrace manažerských systémů.
19. Balanced Scorecard a jeho využití v managementu jakosti.