1. Úvod do problematiky managementu kvality, základní definice pojmů
2. Základní principy, koncepce a přístupy managementu kvality.
3. Požadavky a doporučení souboru norem ISO ř. 9000 na systémy managementu kvality.
4. Aplikace procesního přístupu v managementu kvality.
5. Základní oblasti procesů v systémech managementu kvality.
6. Management kvality v etapách návrhu a vývoje. Základní metody a nástroje plánování kvality.
7. Procesy managementu kvality v nakupování.
8. Procesy managementu kvality v realizaci produktů.
9. Ekonomické aspekty managementu kvality. Výdaje vztahující se ke kvalitě a možnosti jejich měření.
10. Management kvality v podpůrných procesech.
11. Ověřování shody produktů. Základní typy a formy technické kontroly - význam a funkce. Řízení neshodných produktů.
12. Základy a postupy auditování systémů managementu kvality.
13. Metodologie zlepšování. Základní metody a nástroje zlepšování kvality.
14. Přístupy EU k zabezpečování kvality a posuzování shody výrobků.
2. Základní principy, koncepce a přístupy managementu kvality.
3. Požadavky a doporučení souboru norem ISO ř. 9000 na systémy managementu kvality.
4. Aplikace procesního přístupu v managementu kvality.
5. Základní oblasti procesů v systémech managementu kvality.
6. Management kvality v etapách návrhu a vývoje. Základní metody a nástroje plánování kvality.
7. Procesy managementu kvality v nakupování.
8. Procesy managementu kvality v realizaci produktů.
9. Ekonomické aspekty managementu kvality. Výdaje vztahující se ke kvalitě a možnosti jejich měření.
10. Management kvality v podpůrných procesech.
11. Ověřování shody produktů. Základní typy a formy technické kontroly - význam a funkce. Řízení neshodných produktů.
12. Základy a postupy auditování systémů managementu kvality.
13. Metodologie zlepšování. Základní metody a nástroje zlepšování kvality.
14. Přístupy EU k zabezpečování kvality a posuzování shody výrobků.