1. Řízení znalostí jako významná součást celopodnikového řízení.
2. Od učící se organizace ke znalostní společnosti.
3. Znalosti, systémy řízení znalostí (definice, historický vývoj).
4. Základní přístupy k řízení znalostí.
5. Řízení znalostí v aktuálních dokumentech QMS (standardy ISO, EFQM model excelence)
6. Vymezení základních aktivit řízení znalostí.
7. Řízení znalostí jako proces, klíčové procesy v oblasti řízení znalostí.
8. Znalostní pracovník (charakteristika).
9. Přínosy a bariéry řízení znalostí.
10. Analýza potřeb rozvoje znalosti lidí.
11. Metody hodnocení nehmotných aktiv/ znalostí (znalostní účty)
12. Od konkurence produktové ke konkurenci znalostní.
13. Podnikové znalosti jako konkurenční výhoda.
14. Význam znalostního řízení v procesech plánování a neustálého zlepšování.
2. Od učící se organizace ke znalostní společnosti.
3. Znalosti, systémy řízení znalostí (definice, historický vývoj).
4. Základní přístupy k řízení znalostí.
5. Řízení znalostí v aktuálních dokumentech QMS (standardy ISO, EFQM model excelence)
6. Vymezení základních aktivit řízení znalostí.
7. Řízení znalostí jako proces, klíčové procesy v oblasti řízení znalostí.
8. Znalostní pracovník (charakteristika).
9. Přínosy a bariéry řízení znalostí.
10. Analýza potřeb rozvoje znalosti lidí.
11. Metody hodnocení nehmotných aktiv/ znalostí (znalostní účty)
12. Od konkurence produktové ke konkurenci znalostní.
13. Podnikové znalosti jako konkurenční výhoda.
14. Význam znalostního řízení v procesech plánování a neustálého zlepšování.