Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Průmyslový marketing

Typ studia doktorské
Jazyk výuky čeština
Kód 654-0948/01
Zkratka PM
Název předmětu česky Průmyslový marketing
Název předmětu anglicky Industrial Marketing
Kreditů 10
Garantující katedra Katedra řízení průmyslových systémů
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D.

Subject syllabus

1. Pokročilé principy, funkce a úlohy marketingu v průmyslovém podniku
2. Specifika marketingu na B2B a B2C trhu
3. Zdroje informací a výzkum na B2B trhu
4. Nákupní rozhodování v průmyslovém podniku
5. Segmentace zákazníků na průmyslových trzích
6. Řízení průmyslových produktů
7. Tvorba a řízení cen průmyslových produktů
8. Distribuce a logistika v průmyslovém podniku
9. Využívání online marketingových nástrojů na B2B trzích
10. Moderní trendy budoucího vývoje průmyslového marketingu

E-learning

Literature

LOŠŤÁKOVÁ, H. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0419-2.
KOZEL R. aj. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
FOTR, J. aj. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3985-4.
ZIMMERMAN, A. S. and J. BLYTHE. Business to business marketing management: a global perspective. London: Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-53703-2.

Advised literature

KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
DONELLY, H. J. and P. J. PETER. Marketing Management. Knowledge and Skills. 10th edition. London: McGraw Hill, 2010. ISBN 978-007-125983-5.