1. Verbální komunikace. Zásady efektivní komunikace.
2. Chyby při posuzování druhých. Bariéry v komunikaci.
3. Neverbální komunikace.
4. Self- management – kultivace schopnosti řídit sebe sama.
5. Aktivní naslouchání jako základ pro porozumění.
6. Komunikační techniky – prezentace, sebeprezentace, vedení rozhovoru, vedení porady,
7. Mediace.
8. Konflikty a jejich řešení.
9. Interpersonální styly.
10. Řešení konfliktů z hlediska transakční analýzy.
11. Ovlivňování a manipulace. Jednání s klientem – taktické zvládání manipulativních přístupů.
12. Vyjednávání, přesvědčivost a důvěryhodnost.
13. Komunikace v organizaci, typy komunikačních sítí, zásady správné komunikace v pracovních skupinách, mobbing.
14. Asertivní jednání, asertivní techniky.
2. Chyby při posuzování druhých. Bariéry v komunikaci.
3. Neverbální komunikace.
4. Self- management – kultivace schopnosti řídit sebe sama.
5. Aktivní naslouchání jako základ pro porozumění.
6. Komunikační techniky – prezentace, sebeprezentace, vedení rozhovoru, vedení porady,
7. Mediace.
8. Konflikty a jejich řešení.
9. Interpersonální styly.
10. Řešení konfliktů z hlediska transakční analýzy.
11. Ovlivňování a manipulace. Jednání s klientem – taktické zvládání manipulativních přístupů.
12. Vyjednávání, přesvědčivost a důvěryhodnost.
13. Komunikace v organizaci, typy komunikačních sítí, zásady správné komunikace v pracovních skupinách, mobbing.
14. Asertivní jednání, asertivní techniky.