1. Sociální interakce
2. Neverbální komunikace
3. Verbální komunikace, analýza jazyka, lži v komunikaci
4. Sociální percepce – vnímání jiných lidí, první dojem, stereotypy, interpersonální přitažlivost
5. Naslouchání, empatické naslouchání, kritické naslouchání, chyby při naslouchání
6. Konflikty v komunikaci a jejich řešení
7. Vyjednávání, styly a strategie, nácvik
8. Komunikace v organizaci, zásady správné komunikace v pracovních skupinách, porady a veřejná projenávání, mobbing
9. Komunikace s veřejností, přesvědčivost a důvěryhodnost řečníka, nácvik písemného projevu
10. Masová komunikace, rozhlas, TV, tiskoviny, elektronická média
11. Sociální sítě
12. Krizová komunikace
13. VOST – European Virtual Operation Support Team
14. Sebeprezentace, nácvik veřejného vystoupení
2. Neverbální komunikace
3. Verbální komunikace, analýza jazyka, lži v komunikaci
4. Sociální percepce – vnímání jiných lidí, první dojem, stereotypy, interpersonální přitažlivost
5. Naslouchání, empatické naslouchání, kritické naslouchání, chyby při naslouchání
6. Konflikty v komunikaci a jejich řešení
7. Vyjednávání, styly a strategie, nácvik
8. Komunikace v organizaci, zásady správné komunikace v pracovních skupinách, porady a veřejná projenávání, mobbing
9. Komunikace s veřejností, přesvědčivost a důvěryhodnost řečníka, nácvik písemného projevu
10. Masová komunikace, rozhlas, TV, tiskoviny, elektronická média
11. Sociální sítě
12. Krizová komunikace
13. VOST – European Virtual Operation Support Team
14. Sebeprezentace, nácvik veřejného vystoupení