Základní funkce a úkoly personálního managementu, plánování a strategické řízení v organizaci.
Komunikace a její význam pro efektivní řízení (Pracovní vztahy).
Analýza pracovních míst.
Nábor, získávání, personální výběr pracovníků.
Úvod do firemní kultury.
Mechanismy adaptace ve vztahu k firemní kultuře.
Role zakladatele, resp. leadera při utváření, změně a předávání firemní kultury.
Vytváření formálních a neformálních skupin v souladu s vizí, strategií a kulturou organizace.
Formování osobnosti zaměstnance a využití osobnostního potenciálu zaměstnance pro rozvoj firmy.
Vzdělávání pracovníků.
Hodnocení pracovníků.
Řízení kariéry v organizaci.
Komunikace a její význam pro efektivní řízení (Pracovní vztahy).
Analýza pracovních míst.
Nábor, získávání, personální výběr pracovníků.
Úvod do firemní kultury.
Mechanismy adaptace ve vztahu k firemní kultuře.
Role zakladatele, resp. leadera při utváření, změně a předávání firemní kultury.
Vytváření formálních a neformálních skupin v souladu s vizí, strategií a kulturou organizace.
Formování osobnosti zaměstnance a využití osobnostního potenciálu zaměstnance pro rozvoj firmy.
Vzdělávání pracovníků.
Hodnocení pracovníků.
Řízení kariéry v organizaci.