Skip to main content
Skip header

Business Ethics

Summary

Cílem předmětu je rozvoj etického myšlení a chápání etických problémů a jejich
vzájemných souvislostí v rámci etiky podnikání na úrovni globální, podnikové a
individuální.

Literature

Bohatá,M. Základy hospodářské etiky. Praha, VŠE 1997, ISBN 80-7079-428-3 
Bláha,J.Podnikatelská etika – předpoklad úspěšného rozvoje organizace. 1.
vydání. Ostrava, VŠB-Technická univerzita Ostrava 2001, ISBN – 80-248-0008-X
Chryssides,G.D. – Kaler,J.H. Wprowadzenie do etyki biznesu. Warszawa:
Wydawnictvo Naukove PWN 1999, ISBN 83-01-12688-4 
Luknič,A.S. Štvrtý rozmer podnikania – etika. Bratislava: Slovak Academie
Press 1994
Remišová,A. Podnikatelská etika v praxi – cesta k úspěchu. Bratislava: Epos
1999. ISBN 80-8057-106-6 
Rolný,J. Etika v podnikové strategii. Boskovice: Albert 1998, ISBN 80-85834-53-
7
Seknička,P. a kol: Úvod do hospodářské etiky. Praha: CODEX Bohemia 1997, ISBN
80-85963-40-x
Šroněk,I. Etiketa a etika v podnikání. Praha: Management Press, 1995, ISBN 80-
85603-94-2
Steinman,H. – Löhr,A. Základy podnikové etiky. Praha: Victora Publishing,
1995, ISBN 80-85865-56-4

Advised literature

No advised literature has been specified for this subject.


Language of instruction čeština
Code 115-0378
Abbreviation PODET
Course title Business Ethics
Coordinating department Department of Management
Course coordinator prof. PhDr. Jiří Bláha, CSc.